ASYSTENT w grupie pracowników dydaktycznych – 1/2 etatu
Stanowisko: | ASYSTENT w grupie pracowników dydaktycznych – 1/2 etatu |
---|---|
Miejsce pracy: | Instytut Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej, Zakład Metrologii, Elektroniki i Techniki Świetlnej |
Termin składania ofert: | 06.09.2024 do godz. 15:00 |
Miejsce składania ofert: | Dziekanat Wydziału Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań |
Status: | rozstrzygnięte (dokonano wyboru) |
DZIEKAN WYDZIAŁU AUTOMATYKI, ROBOTYKI I ELEKTROTECHNIKI
POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ
ogłasza konkurs
na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych – 1/2 etatu
w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
w dyscyplinie naukowej automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne
w Instytucie Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej,
w Zakładzie Metrologii, Elektroniki i Techniki Świetlnej
Warunki jakie powinni spełniać kandydaci:
- Tytuł zawodowy magistra inżyniera.
- Dobra opinia ze studiów (średnia ocen, aktywność w kołach naukowych, inna działalność, publikacje), potwierdzona przez opiekuna naukowego lub promotora pracy magisterskiej.
- Predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego z zakresu automatyki, elektroniki, elektrotechniki i technologii kosmicznych. Wymagany zakres kompetencji obejmuje elektronikę analogową i cyfrową, montaż i testowanie układów elektronicznych, przetwarzanie sygnałów, programowanie oraz pomiary wielkości elektrycznych i nieelektrycznych.
- Biegła znajomość języka polskiego.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, 1 rok.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w Dziekanacie Wydziału Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań, kompletu wymaganych dokumentów:
- podania do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,
- CV,
- zdjęcia,
- kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kwestionariusza osobowego dla pracownika,
- arkusza kwalifikacyjnego (zał. nr 1 do Zasad polityki kadrowej PP),
- kopii dyplomów (oryginały do wglądu),
- opinii ze studiów przygotowanej przez opiekuna naukowego lub promotora pracy magisterskiej,
- oświadczenia zgodnego z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zał. nr 3 do Zasad polityki kadrowej PP),
- klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.
Opcjonalne dokumenty:
- kopie świadectwa pracy,
- dokument potwierdzający ukończenie kursu pedagogicznego (oryginał do wglądu).
Termin składania zgłoszeń upływa 06.09.2024 r.
Termin rozstrzygnięcia konkursu – nie dłuższy niż 4 miesiące od daty zamknięcia konkursu.
W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
- Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
- Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
- W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Odpowiedzialny za treść: | Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg |
---|---|
Wytworzył: | Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg |
Data wytworzenia: | 10.07.2024 |
Opublikował w BIP: | Anna Pająk |
Data opublikowania: | 10.07.2024 15:03 |
Ostatnio zaktualizował: | Anna Pająk |
Data ostatniej aktualizacji: | 17.09.2024 16:25 |
Liczba wyświetleń: | 157 |