W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Asystent w grupie pracowników dydaktycznych - ITM - 2 stanowiska

Stanowisko: Asystent w grupie pracowników dydaktycznych - ITM - 2 stanowiska
Miejsce pracy: Instytut Telekomunikacji Multimedialnej
Termin składania ofert: 20.08.2025 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Status: aktualne

Poznań, 21.07.2025 r.

 

DZIEKAN

WYDZIAŁU INFORMATYKI I TELEKOMUNIKACJI POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ 

ogłasza konkurs

na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych – 2 etaty

w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych, w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja

w Instytucie Telekomunikacji Multimedialnej na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji

 
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (DZ. U. 218, poz. 1668 z późniejszymi zmianami), w Statucie Politechniki Poznańskiej oraz w Zarządzeniu nr 66 Rektora Politechniki Poznańskiej z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia zasad polityki kadrowej. 

Kandydaci powinni posiadać:
• co najmniej tytuł zawodowy magistra inżyniera,
• dobre wyniki uzyskane podczas studiów wyższych (średnia ocen, aktywność w kołach naukowych, inna działalność, projekty   badawcze) oraz dobrą opinię ze studiów,
• predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego (potwierdzoną doświadczeniem w prowadzeniu zajęć),
• pogłębioną znajomość zagadnień technik multimedialnych,
• biegłą znajomość języka polskiego..

Do obowiązków dydaktycznych przyszłych asystentów będzie należało prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu telekomunikacji multimedialnej i przetwarzania sygnałów cyfrowych.

Zatrudnienie przewiduje się od dnia 1 października 2025 r. na okres 1 roku z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o przedłożenie w Dziekanacie Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej (pok.502, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań), następujących dokumentów:
·       podania skierowanego do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,
·       kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i dla pracownika,
·       CV wraz z opisem dorobku naukowego (wykaz publikacji, udział w projektach badawczych, opinia promotora dotycząca zaawansowania rozprawy doktorskiej – dla kandydatów z otwartym przewodem doktorskim), doświadczenia dydaktycznego oraz aktywności w życiu akademickim,
·       arkusza kwalifikacyjnego (zał. nr 1 do Zasad polityki kadrowej),
·       zdjęcia,
·       kopii dyplomów (oryginały do wglądu),
·       oświadczenia, że Politechnika Poznańska będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy (zał. nr 2 do Zasad polityki kadrowej),
·       oświadczenia zgodnie z art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zał. nr 3 do Zasad polityki kadrowej),
·       klauzuli informacyjnej,
·       opcjonalnie: potwierdzenia ukończenia kursu pedagogicznego.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 20 sierpnia 2025r. 

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5,
60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.

2. Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.

3. Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art.
6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe
przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na
podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

4. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom
upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.

5. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej
zakończeniu.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to
zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich
podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.

9. W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10. Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania.

 

Załączniki:

ogłoszenie o konkursie
pdf, 867 kB
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Wytworzył: Dziekan - dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:47
Liczba pobrań: 5
klauzula informacyjna
doc, 31 kB
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:48
Liczba pobrań: 6
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:49
Liczba pobrań: 8
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:49
Liczba pobrań: 6
arkusz kwalifikacyjny
docx, 40 kB
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:49
Liczba pobrań: 6
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:50
Liczba pobrań: 7
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:46
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 12:48
Liczba pobrań: 6
ogłoszenie o konkursie - C
pdf, 387 kB
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Wytworzył: Dziekan - dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:47
Liczba pobrań: 6
Wytworzył: Agnieszka Topolska-Cecko
Data wytworzenia: 21.07.2025
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 21.07.2025 12:40
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2025 13:03
Liczba wyświetleń: 25